יישומי רכב וחנייה

מזה שנים טרגט מובילה פיתוחים בתחום הרכב והחנייה. מערכת מרכזית שפותחה אצלנו היא מערכת זיהוי מספרי רכב בצילום ממצלמת טלפון נייד. LPR License Plate Recognition הוא תחום מתפתח בעולם בהקשרים של יישומי חנייה, תנועה וניהול ציי רכב. המערכות המוכרות בתחום הנן מערכות נייחות יקרות המשמשות לניהול חניונים, כבישי אגרה, יישומים משטרתיים ועוד. מערכת CELLPR שפיתחנו מאפשרת התקנת יכולות LPR מתקדמות על טלפונים ניידים זולים. הפתרון מאפשר מגוון פתרונות ניידים, יישומי פקח חנייה, סדרני רכב, שוטרים ועוד.

שימוש מרכזי של המערכת היא במערכת שטיפומט המציעה פתרון לשטיפת ציי רכב במאות תחנות שטיפה עצמאיות ברחבי הארץ. לכל תחנה יש מכשיר קצה המאפשר ניהול השטיפות של לקוחות שטיפומט. מעבר ליישום זיהוי לוחיות הרישוי אנחנו אחראים גם לכל ניהול המערכת הממוחשבת מניהול הלקוחות וציי הרכב ועד העברת הסיכומים התקופתיים והתממשקות למערכת הנהלת החשבונות.

תחום נוסף בו אנו מתמחים הוא פיתוח יישומי חנייה, טרגט מערכות הנה ספק תוכנה של חברת אחוזות החוף המנהלת את חניוני העיר תל אביב. במסגרת זאת פיתחנו פתרונות מגוונים ביניהם העברת נתוני זמן אמת על תפוסת החניונים לשילוט ברחבי העיר.

חזרה לראש הדף