יישומי ואתרי אינטרנט

טרגט פעילה בתחום פיתוח האינטרנט מאמצע שנות התשעים עת נכנס האינטרנט לחיינו. כתבנו קוד html ו ASP מול בסיס נתונים אקסס. עברנו אל כל תהפוכותיו והתפתחויותיו של התחום הן מהבחינה טכנולוגית והן מבחינת הרגלי הגלישה. כיום אנחנו מפתחים בסביבת WordPress מתקדמת וגם Dot Net כאשר יש צורך בכך.

מבין לקוחותינו תמצאו, ארגונים בכל הגדלים, החל מכאלה המגלגלים מחזור של מיליארדי דולרים בשנה, דרך בנקים, ארגונים חברתיים ועסקים בכל הגדלים.
המקצוענים שלנו בתחום האינטרנט משלבים ניסיון מצטבר שלא יסולא בפז העומד למבחן בכל פרויקט.

בתפיסת העולם שלנו אתר האינטרנט של ארגון מהווה כלי למימוש מטרותיו העסקיות, עובדה זאת עומדת מול עינינו בעת תכנון ואפיון האתר ואנו מעורבים בכל שלבי הקמת האתר עד להשקתו המוצלחת. אנו מאמינים כי רק הכרת הלקוח, צרכיו, אופיו המיוחד, סביבת עבודתו, יעדיו השיווקיים והתדמיתיים, וכן הבנה לעומק של מטרת האתר, יכולים להביא לניתוח נכון שיוביל להתאמת האתר ללקוח. בהקמת האתר אנו מאמינים בחשיבות יצירת האיזון הנכון בין עיצוב מעניין וייחודי, לבין נוחות גישה, ידידותיות למשתמש ומהירות תגובה. אנחנו בטרגט מציעים את הפיתוח הטכנולוגי של האתרים ולא עיצוב וכתיבת תוכן. עשינו מאות פרויקטים מול משרדי עיצוב ותוכן כאשר כל אחד מביא את היתרונות שבעולמו.

אנחנו בטרגט מערכות בע"מ, מתמחים בבניית אתרים "חכמים" הניתנים לעדכון עצמי של הלקוח, תוך הסתמכות על טכנולוגיה מוכחת וקלה לשימוש. נשאיר בידיכם את היכולת לשנות את מרבית מרכיבי האתר ללא צורך בידע טכנולוגי כלשהו. האתרים הם מודולאריים כך שבכל זמן שתרצו ניתן יהיה להרחיב את האתר ולהוסיף יכולות, השמיים הם הגבול. באתרי הוורדפרס שלנו אנחנו משלבים מערכת Elementor המאפשרת עדכון פשוט ונוח של התוכן באתר.

האתרים והיישומים אותם אנחנו מקימים מונגשים לפי חוק הנגישות החדש ומותאמים לסביבות השונות (רספונסיביים).

חזרה לראש הדף